maandag 27 februari 2012

Bourjois healty balance unifying powder

Een paar weken geleden was ik met een vriendin aan het shoppen en ik mocht een verjaardag cadeautje uitkiezen en ik was al heel lang benieuwd naar de nieuwe poeder van bourjois. En nu dacht ik laat ik hem reviewen. 

Het is een opvallende verpakking in het vel rood, hij is ook heel dun. Binnen in zit een spiegeltje heel praktisch! 

Er staat op de voorkant Asian fruit therapy en toen ik voor het eerst de poeder op deed rook ik een heel lekker fris fruitig geurtje en toen rook ik aan de poeder en die rook naar fruit! Ik was helemaal verkocht!

De poeder dekt niet heel bijzonder goed maar is wel heel mooi voor over je foundation of concealer. Hij maakt je gezicht heel mooi mat en zorgt dat je foundation mooi blijft zitten. 
Je hebt 4 kleuren ik heb zelf 52 de lichtste kleur, wel moet ik zeggen dat hij niet een donkergekleur heeft voor de meisjes met een iets donkerhuid.

De poeder kost 10,99 wat ik een redelijke prijs vind. Ik ben er heel blij mee! 

Hebben jullie deze poeder ook? wat vinden jullie er van? 

       Liefs, 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten