maandag 27 februari 2012

Review: Essence colour 3, 04 a walk in the park



Review: Essence colour 3, 04 a walk in the park

Ik was afgelopen woensdag jarig en had de essence colour 3 gekregen in de kleur: 04 a walk in the park. Van een vriendinnetje en daar was ik wel heel benieuwd naar. Dus ik ben aan het swatchen gegaan. 
zo ziet hij er uit.






het is een hele mooie kleur! vooral als je allebei opdoet krijg je nog wat extra's. 





Ik vond de kleur walk in the park erg op de kleur 54 trust in fashion van essence op elkaar lijken.

boven: a walk in the park 
onder: 54 trust in fashion

Je ziet dat trust in fashion meer een blauwe kleur is en a walk in the park meer een legergroene kleur is. Dus niet precies hetzelfde.

Ik hoop dat jullie het wat vonden, want dit is de eerste keer dat ik dit doe dus ik sta open voor tips en commentaar!

Sorry voor de slechte foto's ik krijg mijn nieuwe camera ergens deze week dus dan heb ik mooiere foto's!

                                     Liefs,   













Geen opmerkingen:

Een reactie posten